w trosce o naszych klientów i partnerów biznesowych, firma Bispol, w tym roku będzie realizować kampanię reklamową wkładów do zniczy w okresie wrzesień – październik. Kampania przewidziana jest za pośrednictwem dwóch kanałów komunikacji: reklama wielkopowierzchniowa w formie billboardów oraz reklama telewizyjna.

Billboardy to tradycyjna, popularna i co najważniejsze, jedna z najskuteczniejszych form reklamy outdoorowej. Ich skuteczność kryje się w odpowiedniej lokalizacji, stałej ekspozycji oraz odpowiedniemu wyeksponowaniu produktu. Do kampanii zostały wybrane topowe miejsca zlokalizowane na terenie kraju. Większość z nich znajduje się w bliskim sąsiedztwie cmentarzy a także głównych ulic dużych miast. Ekspozycja reklam przewidziana jest na miesiąc wrzesień i październik, które stanowią kluczowy okres w sprzedaży asortymentu wkładowego. Główny przekaz reklamy skupia się na promowaniu wkładów do zniczy marki Ognik i Memoria.

Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będzie reklama w telewizji. Tak jak w ostatnich latach, spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach telewizyjnych między popularnymi programami. Jego częstotliwość została zaplanowana tak, by jak najbardziej zapadać w pamięci odbiorców. Reklama telewizyjna to nadal jedno z najbardziej atrakcyjnych narzędzi marketingowych. Charakteryzuje się wysoką mocą oddziaływania na klienta, autorytetem oraz przede wszystkim dużym zasięgiem.

Mamy nadzieję, że wskazane powyżej działania promujące produkty Bispol, zwiększą świadomość grupy docelowej oraz przyczynią się do umocnienia pozycji na rynku.
 

Zobacz