Szanowni Państwo, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynkowym podjęliśmy decyzję o zmianie wizualnej naszych produktów oraz ich opakowań. Marka Aura powstała, by wyróżnić produkty na rynku a także zwiększyć ich rozpoznawalność wśród konsumentów. Nowe logo swoim wyglądem przypomina rozwinięty kwiat tulipana, który przywodzi na myśl pachnący bukiet kwiatów. Symbolika słowa Aura nawiązuje do przyjemnej atmosfery i nastroju. Głęboki granat będący teraz kolorem przewodnim marki, powszechnie uważany jest za wzbudzający zaufanie i działający uspokajająco. Bezspornie komponuje się z wielokolorowymi grafikami wykorzystywanymi na produktach. Dopełnieniem nowej odsłony logo jest hasło marketingowe „And your home is magical”, które wraz z połączeniem słowa Aura komunikuje jej najważniejszy element – nastrój.
Poznaj nową odsłonę naszych produktów i zachwyć się jej pięknem.