JESIENNA KAMPANIA REKLAMOWA BISPOL 2023

W tym roku jesienna kampania Bispol będzie skupiać się na promowaniu wkładów do zniczy za pośrednictwem dwóch kanałów komunikacji. Podkreślimy wysoką jakość wytwarzanych przez nas produktów. Będziemy również systematycznie monitorować postępy związane z naszymi reklamami, aby mieć pewność, że nasi klienci otrzymują jasny przekaz, a tym samym dostrzegą wartości wynikające z kampanii.

Wkłady Ognik i Memoria na reklamie wielkoformatowej
Produkty firmy Bispol zostały wyeksponowane za pomocą reklamy wielkoformatowej, czyli billboardów. Skupiamy się tutaj na promowaniu wkładów do zniczy marki Ognik i Memoria. Reklama billboardowa rozmieszczona jest w topowych lokalizacjach znajdujących się na terenie kraju, w szczególności w sąsiedztwie cmentarzy oraz przy głównych ulicach dużych miast. Billboardy zostały wykonane przy użyciu najnowocześniejszych technologii oraz materiałów wysokiej jakości, co zapewni nienaganną ekspozycję przez okres trwania kampanii. Dzięki reklamie billboardowej, Bispol zwiększy swoje zasięgi oraz dotrze do większej grupy odbiorców. Aby odpowiednio zakomunikować naszą kampanię reklamową, przygotowaliśmy zestaw materiałów marketingowych informujących klientów o podjętych przez nas działaniach.

Reklama telewizyjna wkładów Ognik i Memoria
Reklamę telewizyjną wkładów Ognik i Memoria kierujemy do szerokiego grona odbiorców.
Tak jak w ostatnich latach, spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach telewizyjnych, między popularnymi programami i audycjami. Jego częstotliwość została zaplanowana tak, aby przyciągać, jak największą liczbę widzów. Zależy nam na tym, by reklama budziła pozytywne skojarzenia i była zapamiętywana, przez każdego. Wierzymy, że przekaz reklamowy wpłynie na podjęcie decyzji o zakupie naszych produktów.

Poprzez jesienną kampanię reklamową chcemy mocno podkreślić wysoką jakość naszych wkładów do zniczy Ognik i Memoria. Chcemy również pokazać nasz potencjał oraz utrwalić pozycję marki na rynku krajowym i w świadomości odbiorców.

Zobacz