Kampania reklamowa Bispol 2024

Mając na celu dalsze wzmacnianie wizerunku firmy oraz promocję produktów, firma Bispol rozpoczęła zintegrowaną kampanię reklamową. Tegoroczne, jesienne działania obejmują swoim zasięgiem dwa kluczowe elementy – reklamę telewizyjną i reklamę billboardową. 

Reklama telewizyjna
W miesiącu październiku uruchamiamy naszą kampanię w telewizji. Stawiamy na tę formę przekazu, gdyż pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Spot reklamowy w formie billboardu sponsorskiego emitowany będzie w najważniejszych kanałach telewizyjnych w Polsce, pomiędzy popularnymi programami i audycjami. Częstotliwość emisji została tak zaplanowana, by przyciągnąć uwagę widzów. Przekaz reklamowy koncentruje się na promocji naszych marek wkładów do zniczy. Celem kampanii jest nie tylko zwiększenie rozpoznawalności tych produktów, lecz także wzmocnienie zaufania, które od lat budujemy wśród naszych klientów. 
 

Reklama wielkopowierzchniowa
Reklama wielkopowierzchniowa to nadal najbardziej popularna forma reklamy outdoorowej, która przyciąga wzrok i pozostawia przekaz w głowach odbiorców. Nasza kampania billboardowa wystartowała już we wrześniu i swoim zasięgiem objęła największe miasta Polski. Wybierając strategiczne lokalizacje takie jak skrzyżowania głównych ulic i cmentarze, możemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, prezentując produkty w atrakcyjny i nowoczesny sposób. Nasze billboardy promują wkłady do zniczy firmy Bispol, podkreślając ich jakość oraz wzmacniając wizerunek firmy jak lidera w swojej branży. 
 

Kampania billboardowa oraz telewizyjna stanowią część spójnej strategii marketingowej, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności firmy Bispol oraz marek naszych produktów. Połączenie tych dwóch kanałów komunikacji pozwala efektywnie budować świadomość marki wśród szerokiej grupy odbiorców. Jesteśmy przekonani, że nasza jesienna kampania przyniesie pozytywne efekty, zarówno w postaci wzrostu sprzedaży, jak i umocnienia relacji z klientami. Dziękujemy za zaufania oraz zachęcamy do śledzenia reklam w mediach.

Zobacz